úterý 13. října 2015

Popová zpěvačka Catty Noir versus podlá kočkodlačka Toralei Stripe

Ahoj, předevčírem (v neděli) jsem měla fotící náladu a tak jsem i přes docela nepříznivé počasí šla fotit ven Catty a Toralei. Byla totiž strašná zima, ale příroda už má krásný podzimní kabátek, takže jsem nemohla odolat. :D Trochu mě k tomu inspiroval film Boo York, že jsem šla fotit zrovna tyhle dvě a spolu. Myslím, že některé fotky se celkem vydařily, ale některé se mi teda moc nepovedly. Omlouvám se za ty rozevláté vlasy, ale foukal příšerný vítr a ke konci focení už jsem měla úplně zmrzlé ruce.














 









6 komentářů:

  1. Toraleininy vlasy vypadají rozevláté dost dobře :D nejvíc se mi líbí fotky: 10, 11, 12,14 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ťuťu ňuňu! ty jsou rozkošné! Toraleiny vlasy mi sice trochu připomínají zelektrizovanou Frankie, ale i přesto jsou fotky bájděsné!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky :) Nejvíc se nám líbí 10,11 a 12 fotka :)

    OdpovědětVymazat
  4. No páni, tolik fotek. Ty ses teda vyřádila :D . Vážně povedené fotky, obě u podzimního listí vypadají neskutečně ^^. Mě se nejvíc líbí 5. fotka (tam Catty rozevláté vlasy neskutečně sluší :D) a 1. společná fotka Toralei a Catty jak leží v listí, ta je úžasná :D .

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera!Toralei je fakt fotogenická.Ale Catty taky :D Já si chci Catty koupit,ale v Dráčiku ji nemají a já tam mám zrovna dárkové karty :/

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera!Toralei je fakt fotogenická.Ale Catty taky :D Já si chci Catty koupit,ale v Dráčiku ji nemají a já tam mám zrovna dárkové karty :/

    OdpovědětVymazat