středa 2. září 2015

Tag – Jedno slovo

Ahoj, tento ,,tag" jsem už četla na více blozích, ale jak jsem si ho teď četla na blogu Clawdie a Honey, tak jsem si řekla, že by to mohlo být zábavné. :D Takže ho jdu rychle vyplnit. A pak budu kreslit Kitty, mám hrozně kreslící náladu! Úkolem v tomto tagu je už podle názvu odpovídat jednoslovně. A pro ty, co neví, co je to tag: jsou to otázky, které někdo vymyslí a odpovídá na ně a ten, kdo chce, si ho může taky dát na blog a odpovídat na otázky.

1. Tvoje vlasy ?
Rovné.

2. Oblíbená věc ?
Monsterky/everky (no, nemůžu si pomoct, EAH jsem si poslední dobou straaašně zamilovala! :D ♥)

3. Sen z minulé noci ?
Žádný.

4. Oblíbené pití ?
Nevím?

5. Vysněné auto ?
Netuším (nad tím jsem nikdy moc nepřemýšlela).

6. Místnost ve které se nacházíš ?
Obývák.
7. Tvůj strach ?
Smrt (ale když na to nemyslím, což je většina času, je to v cajku :D).

8. Co by jsi chtěla být za 10 let ?
Návrhářka (začnu makat, kreslit postavu a zátiší a musím se KONEČNĚ naučit šít a doufám, že se mi to vyplní a zvládnu talentové zkoušky. Faaajn, má se odpovídat jedním slovem, já vím... :D).

9. S kým si ztrávila včerejší večer ?
Rodina.

10. Co nejsi ?
Kráva. xD

11. Poslední co jsi dělala ?
Četla (článek na blogu Clawdie a Honey).

12. Co máš na sobě ?
Tílko.

13. Tvoje oblíbená kniha ?
Úžasnááá!

14. Poslední co jsi jedla ?
Chleba.

15. Tvůj život ?
Zábavný.

16. Tvoje nálada ?
Kreslící!

17. Tvoje léto ?
Fajn.

18. Kdy si se naposledy smála ?
Asi dneska. :D

19. Nejoblíbenější víkendová činnost ?
...Hraní. (Ale to se nedá říct jednoznačně, je to podle nálady!)

20. Tvůj počítač ?
 Notebook.

21. Pivo ?
Fujtajbl!

22. Zima ?
Kouzelná! ♥ ♥

23. Dovolená ?
Chorvatsko.

24. Na tvojí posteli ?
Plyšáci (nesmějte se).

25. Láska ?
Prázdninová.
Mějte se pohádkově!

1 komentář:

  1. Takové...,, Pivo, fujtajbl" Ha ha cha cha... :D, dobrej TAG, Zuzu!

    OdpovědětVymazat