úterý 15. září 2015

Moje kresba Kitty Way Too Wonderland podle obrázku z videa

Ahoj, konečně tu mám slíbenou kresbu Kitty z mojí teď už asi nejoblíbenější edice Way Too Wonderland. Kreslila jsem ji podle obrázku, který jsem si vystřihla z videa. (Najdete ho na konci článku.) Původně jsem ji chtěla kreslit podle jednoho hezkého obrázku z EAH instagramu, ale jak jsem se dívala na to video, tak ten obrázek se mi moc zalíbil. Dala mi opravdu hodně práce, ale taky mě mooc bavila. Kreslila jsem ji od středy 2. září do ne neděle 6. září. Myslím, že se mi docela povedla, ale ten obličej je takový placatý, divný...

(Oddělovač mi vyrobila MH Kája.)



Rozkreslená

Předloha:

4 komentáře:

  1. Roztomilá :D. Líbí se mi ty uši a límec a to, jak je hezky vybarvená :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je dokonalá! A ty uši jsou opravdu cute!

    OdpovědětVymazat
  3. Má nějak moc velkou hlavu a malé tělo. -.-' :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ak mám pravdu povedať, nieje to žiadna výhra. Príde mi, že tvár má roztiahnutú, oči veľké, ručičku v porovnaní s tvárou je... Malá. Musím uznať, vo videu a na papieri je to iné.

    OdpovědětVymazat