sobota 12. září 2015

Draculaura pózuje v novém oblečku

Ahoj, je spoustu nových věcí, o kterých vy nevíte... Například to, že právě pracuju na takovém svém osobním ,,projektu" nebo spíše předsevzetí. Já si normálně předsevzetí nedávám, ale protože jsem si přímo zamilovala Ever After High edici Way Too Wonderland, tak jsem si dala na tento měsíc nebo spíš školní rok, že nakreslím celou edici Way Too Wonderland. Už mám nakreslenou Kitty (Ale rovnou dvakrát, protože jednou jsem ji kreslila v dubnu. To ale bylo podle fan artu a nedávno jsem ji kreslila podle obrázku z videa. :)) a kreslím Courtly, podle obrázku z videa. Až dokreslím Courtly, tak ji sem spolu s Kitty dám.

Teď už ale k tématu článku. Tady jsou fotky Draculaury, které jsem fotila 20. srpna, když jsem měla pro ni, Spectru, Abbey a Lagoonu nové oblečky (k svátku). Promiňte, že jsou tu tak pozdě, ale já to nestíhám. A navíc teď nemám moc náladu na blog, když je tu nulová návštěvnost. ://  Ale na kreslení mám nálady až až, tak brzo čekejte Kitty a Courtly z edice WTW!





 




+ bonusová fotka

6 komentářů:

  1. Já se na tvůj blog dívám často ale nepíšu komenty

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! D. je rozkošná! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky :) Nejhezčí je asi poslední a pak hned ty dvě první :) Jen je škoda těch culíčkú ale to nevadí - nám taky u nich praskají gumičky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já na tvůj blog chodím asi jednou nebo dvakrát denně.
    A fotky jsou překrásné, jen bych Lale změnila účes, moc se k šatům nehodí.

    OdpovědětVymazat
  5. Roztomilá upírka. Na obrázky se těším. Plánuješ si z WTW série pořizovat i nějakou panenku? Mě nejdřív ten design trochu vyděsil. Takové jasné barvy a těch vzorů spojených tak trochu bez ladu a skladu. No a teď jsem si na ně zvykla a musím říct, že se k Divoříšanům hodí. Jen u Lizzie mě štve, že ten vějíř, ty karty za hlavou nemá bílé místo té růžovofialové. Zato Maddie má dobré šaty i velký klobouk, obojí k ní sedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář! :-)

      Ano, z této překrásné edice, která se docela rychle stává mojí nejoblíbenější, bych ráda vlastnila Kitty, moji nejoblíbenější panenku z této edice. Ano, sama bych je lépe nevymyslela, aby byli tak bláznivě divoříšně barevné, propracované a šílené! :D

      Vymazat