neděle 13. září 2015

Dívka z podmořských hlubin ve světle pozemském

Ahoj, neuvěříte, jak jste mě těmi komentáři (hlavně) z předminulého článku s fotkami Draculaury nakopli! Momentálně se učím do fyziky (zkouším to při poslouchání písniček, protože ty mě vždycky povzbudí, nakopnou a rozešťastní :D), ale dostala jsem hodně inspirativní náladu. (Ano, jeden z mých vymyšlených pojmů. :D) Proto taky ten název článku! Doufám, že dneska KONEČNĚ stihnu dokreslit Courtly Jester, ale silně o tom pochybuju... :/ :-P :-D

V tomto článku si můžete prohlédnout fotky mé Lagoony z edice Skull Shores v jejím novém oblečku. Fotky jsou foceny 21. srpna na zahradě u babičky a tety, což je den po tom, co jsem nakreslila tužkou ,,portrét" mojí Catrine. Ano, ten sem (jako ještě spooustu starých článků a fotek) ještě musím dát. :D Focení mě bavilo, což můžete posoudit i z počtu fotek. Doufám, že zaujmou a budou se líbit. I když vždy je co zlepšovat...

P.S.: Tento článek mi zabral dost času, budu ráda, když okomentujete déle než jednou větou.

Hodně fotek je u jezírka s rybičkami.





 



























1 komentář:

  1. Krásného fotky. Já mám z téhle edice Lalu, což byla moje první monsterka. Mimochodem, poslala jsem ti tu grafiku.

    OdpovědětVymazat