pondělí 24. srpna 2015

Můj svátek

Ahoj, sice s docela velkým zpožděním, ale přece... :D 11. srpna jsem měla svátek a dopředu už jsem k němu od babičky dostala River. Když jsem měla svátek, tak jsme zrovna byli na chalupě a tam jsme to taky trošku oslavili. :) Minulý týden v úterý 18. srpna jsem měla oslavu s kámoškama a dostala jsem krásné dárky, které uvidíte na konci článku. Původně jsem na oslavu plánovala i koupání v bazénu a badminton, ale bylo hnusně a pršelo, tak jsme byly doma a hrály různé hry a dívaly se na film. A asi před týdnem mi taťka řekl, že si teda můžu k svátku vybrat ještě ty oblečky, co jsem chtěla. Tak jsem skákala radostí a vybrala jsem si na megahracky.cz oblečky pro Lagoonu a Draculauru. Protože Lagoo mám v plavkách v edici Skull Shores, což je nepraktický obleček třeba na zimu. A Draculaura zase naopak nemá vůbec letní obleček (šaty s dlouhým rukávem a punčocháče). Ale poštovné tam je stovka, tak taťka řekl, že si můžu vybrat ještě jedny, ať zboží nestojí stejně jako poštovné. Protože tam je teď akce – jedny oblečky za 49,-!!! A k nákupu jsme si ještě mohli vybrat dárek za zvýhodněnou cenu, tak jsem si za 29,- vybrala oblečky pro Spectru. Takže mám čtvery oblečky!! Ve středu večer, jak jsem se vrátila z návštěvy od Káji, už na mě čekaly oblečky. Jsou všechny nááádherné, nejvíc jsem spokojená s Lagooninými oblečky, až na to, že mají hodně krátkou sukni.





Kalanchoe, kterou jsem dostala od Káji


Sprchový gel od Alči (už jsem ho začala používat, nádherně voní!)

Lesk na rty od Adi (dávala jsem si ho na včerejší oslavu našich rodinných svátků, je jemný a zároveň výrazný)

Bloček a gumičko-náramek od Jany

4 komentáře:

  1. Gratuluju k oblečkům! A taky k ostatním věcičkám :D, mně se nejvíc líbí oblečky pro...všechny!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k oblečkům :) nejvíc se mi v nich asi líbí Lagoona :) . A jsem ráda, že se ti sprcháč líbí :) s mamkou jsme v drogerce měly čuchací kroužek :D ikdyž asi můj čuchometr není až tak dobrý jako její xD :DD .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. xDDD Ty mě skoro vždycky rozesměješ!! xDD Jo, ten gel je úžasný, už jsem ho asi dvakrát půjčovala i Ráďovi. :D

      Vymazat
    2. I Ráďovi? :D, He, he, to je legrační :D!

      Vymazat