sobota 4. července 2015

Fotka Clawdie

V pátek minulý týden jsem ještě vyfotila jednu fotku Clawdie a chtěla jsem ji přidat na konec článku s Clawdiinými fotkami, ale zapomněla jsem na to. :D Tak vám tu fotku ukážu v tomhle mini-článku. Jinak právě jsem shlédla další trailer na Monster High film Boo York, Boo York! Je naprosto úžasný a Catty v něm překrásně zpívá!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♪ Ten film bude mega-mega-mega úžasný, už se na něho nemůžu dočkat!!!! Věřím, že se tentokrát nepletu, podle té upoutávky to už ani nemůže být lepší! Film Haunted (Škola duchů) mě zklamal a tomuto jsem už nedávala moc naději, ale pak přišly ty úžasné upoutávky! Bože, já to nemůžu vydržet!


5 komentářů:

  1. Mám takovou malou prosbu...
    Mohla bys někdy nafotit Gigi Grant.

    OdpovědětVymazat
  2. ja som už ten triler videla je super...a krásna fotečka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Niccol
    Krásná fotečka!! :), Ano na film se, již také nemůžu dočkat!

    OdpovědětVymazat