středa 24. června 2015

Prázdninový tag

Na pár blozích jsem viděla Prázdninový tag, který vymyslela Nessie O´Hair. Jsou to dobré a zajímavé otázky, tak jsem si řekla, že by mě bavilo ho vyplňovat.

1. Na kolik % se tešíš na prázdniny?
Rozhodně na 100 procent! Prázdniny budou úžasné, stejně jako ty minulé! Ikdyž tento rok (o prázdninách) mi nepřibude moc monsterek, pokud vůbec nějaké. O prázdninách rozhodně budu mít co dělat: budu si hrát s monsterkama (mám spoooustu námětů!!), fotit je, pojedeme k moři, ikdyž jen na týden, budeme na chalupě, budu asi hrát s bratrancem badminton, budu se učit šít u babičky na šicím stroji (protože chci jít na střední oděvní průmyslovou školu a studovat na módní návrhářku)... A abych nezapomněla, budu kreslit návrhy do mého bloku modelek!

2. Na co se těšíš nejvíc?
Eee, asi na to hraní s monsterkama, koupání v bazénu, focení, návštěvy u kámošek a... svobodaaa! Konečně budeme mít dlouhé volno! :D

3. Stačí ti délka prázdnin, nebo bys chtěla delší (kratší)?
Stačí mi to. Je to dost dlouho, ale zas ne příliš, abych se začala nudit. :D

4. Pojedeš na nějaký tábor?
Ne. A ještě jsem v životě na žádném nebyla. :D

5. Máš radši červenec nebo srpen? Proč?
Červenec mám radši protože většinou na začátku prázdnin jezdíme k moři a protože je to ještě první půlka prázdnin. A taky proto, že je pouť. A srpen mám zase raději z toho důvodu, že mám svátek. Takže je to tak vyrovnané. :D

6. Budeš mít na vysvědčení nějakou dvojku? Z čeho?
Ne, budu mít samé jedničky! Do 6. třídy jsem byla zvyklá na samé jedničky a tak jsem z toho neměla takovou radost. ...Až doteď. Možná si ještě pamatujete, že jsem měla na pololetí jednu dvojku, z přírodopisu. Byla to moje první dvojka. Možná jsem z toho dělala moc velkou vědu, ale pro člověka jako mě je to blbé. A druhé pololetí jsem se snažila, zamakala jsem. A když jsem měla na konci roku z přírodopisu 1-2, tak jsem se nechala vyzkoušet. Učila jsem se na to 3 a půl hodiny (noo, s přestávkami) a vyplatilo se mi to. Zlepšila jsem si známku na 1!

7. Budeš mít na vysvědčení nějakou trojku? Z čeho?
Ne, když mám samé jedničky. :D

8. Dostaneš něco za vízo? Co?
Peníze. A koupila jsem si (úúúúžasnou!!!) Castu, ale nakonec za peníze z pokladničky. Zbytek si nechám a budu si šetřit na zrcadlovku. ;) V dvou minulých výletech s fotokroužkem jsem poznala, že už potřebuju (no, spíš chci) lepší foťák. Zvířata, když jsou v zoo daleko a vodopády v šeru v lese prostě mým foťákem pořádně nenafotíte.

9. Bude se ti o prázdninách stýskat po spolužácích?
Jo, stýskalo by se mi. Ale jen po mých čtyřech kámoškách. :D Pak jsou v naší třídě ještě taky nějaké holky fajn, ale ne tak jako kámošky. Ale stýskat se mi asi moc nebude, protože k sobě budeme jezdit na návštěvy. Skoro všechny z naší 5-členné party máme o prázdninách svátek nebo narozky. :D na to se mooc těším!

10. Bavil tě Tag?
Jo, hodně. :)


+ ještě tu mám vlastní ,,tag", nebo chcete-li, dotazník. Kdo chce, může ho vyplnit.

1. Pojedeš o prázdninách na dovolenou? Kam?
2.  Pokud pojedeš na dovolenou do zahraničí, do jakého státu?
3. Pokud na dovolenou nejedeš (nebo i když jedeš na dovolenou), do kterého státu by ses moc chtěla podívat?
4. Jedeš na tábor? Pokud ano, jezdíš na tábory pravidelně?
5. Co budeš (hlavně) dělat o prázdninách?
6. Máš radši když je volno nebo škola?
7. Máte bazén?
8. Kam půjdeš oslavit vysvědčení? (My s kámoškama do cukrárny nebo na pizzu. ...Prý je zdarma za samé jedničky, takže to by bylo super.)


3 komentáře:

  1. Skvělý Tag. Také se ho pokusím vyplnit jestli budu mít čas.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, dlouhý odpovědi, dobrej Tag....co dodat, ehm nic mně nenapadá... :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden tag o lete ( Nesiin) som už vyplnila :) Gratulujem k samým jednotkám!! Cez prázdniny, ak sa bude dať, si chcem kúpiť aspoň jednu everku :)

    OdpovědětVymazat