úterý 16. června 2015

Grafické dárky pro moje Affs

Ahoj, v sobotu večer jsem se trochu nudila a tak mě napadlo udělat svým Affs nějaké grafické dárky. Někdy jsem to viděla i na jiném blogu. Nejdřív jsem chtěla udělat dárky jen pro aktivní Affs, ale nakonec jsem udělala pro všechny. Někomu se to možná zdá hloupé, ale snad vás potěší. Většině jsem vám udělala různé tvary, Terez jsem udělala takové koláže a Twyle ikonku. Některým jsem vám udělala dvě věci, protože jsem dostala dva (podle mě) dobré nápady. Udělala jsem vám je s vašimi oblíbenými postavami nebo aspoň s těmi, které si myslím, že máte oblíbené. Nebo s těmi, které máte na designu.

Neferča


Torinka

Twyla

Terez


Clawdia a Honey

Kája Králová

6 komentářů:

  1. Jé, díky, to je milé :)! Já nemám Affs, protože si je neumím nastavit ):/...

    A pardon, že teď nejsem moc aktivní, jsem líná :/...zase....

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem, sú úžasné! :3 Dám si ich na blog, hneď ako budem môcť. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sú moc krásne, tá pre terez a twylu sa mi najviac páčia, ak chceš, rada by som bola affs :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé jsi zlatá opravdu ti za cenu moc děkuju:) Je skvělé,když myslíš na své Affs.

    OdpovědětVymazat