sobota 16. května 2015

Výroční focení vražedně krásných kočkodlaček

Nějak jsem zapomněla na Toraleiiny narozeniny: 12. května to byl 1 rok, co ji vlastním. Koupila jsem si ji tehdy za našetřené peníze. A tak jsem ji pár dnů opožděně včera nafotila, ale nechtěla jsem ji fotit samotnou, tak jsem k ní ještě vzala její věrné škrábalky Meowlody a Purrsephone. :D (Ikdyž ,,výročí" má jen Tori. ;)) Původně jsem chtěla jít fotit do ulice, ale nakonec jsem fotila u babičky u tulipánů. No, myslím si, že některé fotky mohly být lepší, ale posuďte sami.








5 komentářů:

  1. Hanninka z blogu bublina-graphics.blog.cz

    Krasne fotočky Toralei je zlatučka

    OdpovědětVymazat
  2. (Kitty 11)

    Krásne fotky, mohlo by ich byť aj viac :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky,Moc jim to sluší.Hlavně se mi líbí 1. a předposlední fotka

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, moc hezké fotky :D. Tori, Meowy a Purrsey to na nich sekne! Nejvíc se mi líbí asi poslední, první, 3. a 4. fotka :D!

    OdpovědětVymazat
  5. Tá fotka kde sú všetky tri,je najlepšia :)





    ☆Bonita☆

    OdpovědětVymazat