neděle 10. května 2015

Moje vymyšlená EAH: Icy Snowly, dcera Elsy z Ledového království

Minulý týden ve středu 29. dubna jsem kromě dokreslení Kitty Way Too Wonderland nakreslila i moji vymyšlenou Ever After High. Jmenuje se Icy Snowly a je dcera Elsy z Ledového království. Přemýšlela jsem nad tím, jaké jí mám dát příjmení. Uvažovala jsem i nad Icy Winter, ale řekla jsem si, že Winter by se když už, tak hodilo na křestní jméno. Ikdyž Icy nevypadá vůbec jako EAH a já prostě neumím vymyslet tak detailovitou postavu a outfit, jako jsou MH a EAH, doufám, že se vám bude líbit. Její oblíbená barva je ledově modrá s prosvítajícím paprskem slunce. :)

Celá kresba

Její ledové kozačky

Záběr na jméno

Šaty

Záběr na obličej

5 komentářů:

  1. Jéj pekne to je :)






    ☆ Bonita ☆

    OdpovědětVymazat
  2. Povedená kresba či tvá vymyšlená Everka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Má takový ten výmluvný pohled jako Elsa. A líbí se mi její vlasy a boty, a taky ten obličej a náhrdelník...prostě se ti povedla!

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce se mi líbí její šaty a vlasy - docela mi spíše připomíná monsterku Abbey Bominable než Elsu. :)

    OdpovědětVymazat