pátek 8. května 2015

Moje vlastní nafocené animace Vandaly

Už ten den, kdy jsem si rozbalila Vandalu (v úterý 7. dubna), jsem ji hodně nafotila doma. Nafotila jsem taky fotky, ze kterých jsem chtěla pak udělat animace. Před nějakou dobou jsem udělala tu orvní jednodušší animaci z méně fotek, ale až doteď jsem se nedokopala k tomu, udělat tu druhou. Na té první je jen záběr na nohy a Vandala jde. Na druhé animaci Vandala stojí zády a otáčí se a pak odplouvá (jako duch). Jakoby se přibližuje... Líbí se vám moje animace? Která víc?

NEKOPÍROVAT ANIMACE A NEVYDÁVAT ZA SVOJE!!!



5 komentářů:

  1. Super je ta druha :) :D





    ☆ Venus McFlytrap ☆

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, vypadají suprově! :D Muselo to dát práci, můžeš je dělat častěji :D (pokud na to budeš mít nervy a čas :P ) a asi se mi líbí trochu víc ta 2., jen... co je ten rudý záblesk? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ani nevím. :D Když jsem to vyfotila a možná jsem si omylem nějak zakryla blesk, tak mi to udělalo tohle. A docela se mi to líbí. :D

      Vymazat
  3. Sú naozaj úžasné! :) Vandalu ti táááák závidím! :3 A čo je ten červený záblesk na druhej animácii? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, tak to bych neudělala, jsou krásné Zuzu! :D

    OdpovědětVymazat