středa 6. května 2015

Moje kresba Maddie v pyžamu (Getting Fairest)

Když jsem byla nemocná, tak jsem minulý týden hodně kreslila. Nakreslila jsem 7 kreseb! V podstatě jsem kreslila každý den, ať už míň či víc. V pondělí (minulý týden) 27. dubna jsem nakreslila podle tohoto fan artu (odkaz) Maddie v pyžamu, která je hrozně roztomilá! Mně se na ní líbí ty oči. Tentokrát jsem nefotila postup, protože by to nebylo moc zajímavé, jelikož Maddie skoro není vystínovaná. No, já jsem ji začala kreslit už před docela dlouho dobou, ale nakreslila jsem v podstatě jen tvar hlavy a jedno oko. Jinak na tom fan artu sedí Maddie na dece a je tam ještě s Kitty a Lizzie v pyžamu a rukama se prohrabuje Kitty ve vlasech. Tak já jsem jí ty ruce udělala jinak, podle sebe. No, proto vypadají tak divně.

Jinak posledních pár dnů jsem měla hodně dodělávek. Musela jsem si dopisovat zápisy z doby, kdy jsem byla nemocná... A ikdyž to tak podle mojí blogové aktivity nevypadá, máme teď hodně úkolů a učení. Většinou nejdřív dám článek na blog a pak si jdu dělat úkoly.


Detail

Obličej

4 komentáře:

  1. Ješkovy voči! Ta je rozkošná! Ta pusinka ji dělá tak, tak....roztomilou :D! Moc se mi líbí, ikdyž ty ruce jsou trochu divné :/...

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná, ale souhlasíme s Karolínou, ty ruce jsou divné... :/

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se kresba upřímně moc líbí, protože neumím nic mimo koček hezky nakreslit. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj to je pekné :)





    ☆Venus McFlytrap ☆

    OdpovědětVymazat