pátek 29. května 2015

Design | 14 – od Bri♥

Ahoj, nebyla jsem tu, protože jsem včera a dneska byla se třídou na výletě na Slovensku a ve středu se mi nechtělo dávat sem článek. Poslední dobou mě Monster High nezajímaly a nebavily. Ale na tom výletě jsme byli i v nákupním středisku a samozřejmě tam byl i Dráčik a tak jsme se tam šly podívat. Měli tam monsterky Haunted, Castu (!! ♥ Casta je božská!) a i everky, třeba krásnou Ashlynn s Hunterem. Tak mě monsterky zase začínají bavit, ikdyž mě ohromují EAH novinky. Za vysvěgro si asi koupím jednu monsterku a dvě everky... možná už tušíte které. :-D Ale to ještě nevím jistě.

Tak a teď už konečně ten design! Je od Bri♥ za 1. místo v soutěži o nejhezčí fotku, takže ve fotosoutěži. Je to úžasný a nádherný design, ještě daleko hezčí, než v jaký jsem doufala! U pozadí jsem se rozhodovala mezi tím ,,mystickým" (podle mě) fialovým ornamentem na černém pozadí a jedním krásným ornamentem, který jsem si uložila z Googlu. To, co jsem tam dala, se tam podle mě víc hodí, hlavně ke Castě!


4 komentáře: