pátek 15. května 2015

Design | 13

Poslední design tu vydržel déle, než jsem si původně myslela. Docela se mi líbil, ale nebyl zase nic extra. Nové záhlaví jsem se rozhodla udělat v jiném stylu. Je s pár Monster High png obrázky a jako pozadí jsem zvolila rozbouřené moře. Proto tam je taky Lagoona (ty dva obrázky se mi moc zalíbily, když jsem na ně narazila!) a Vandala. Jedny z monsterek, které se hodí k moři. Pozadí jsem nechala stejné (myslím ty vlnky). Další design bych mohla udělat zase v jiném stylu, třeba se srdíčky (buď s nějakou volnou grafikou z jiných blogů nebo s mými vlastními) nebo MH panenkami. S MH jako panenkami tu vlastně ještě design nebyl. Ale to bych ho musela udělat bílý, abych nemusela ořezávat ty obrázky (protože panenky nejsou jako png)...

Jak se vám líbí tento vzhled blogu? Líbí se vám víc designy s různými obrázky nebo s fotkami?

2 komentáře: