neděle 24. května 2015

Ceny za bleskovku ,,Co o tomto blogu víš?"

Ahoj, včera jsem nedala na blog zdaleka tolik článků, jak jsem původně chtěla. Nechtělo se mi, neměla jsem nápady a moc tomu taky nepomohlo, že se nejen té včerejší bleskovky zúčastnilo málo lidí. Tak jsem aspoň udělala ceny pro ty, kteří se zúčastnili. Naty S. nenapsala, jakou chce cenu, tak jsem vybrala Abbey a udělala jsem kolečko. Snad se vám ceny budou líbit. S diplomem pro Káju jsem si dala nejvíc záležet, dokonce jsem na něj udělala i srdíčko s Jinafire. (Při použití uveďte zdroj, kromě Káji, ta to tam má napsané.)

Naty S.


Clawdia a Honey


Kája K.

5 komentářů:

  1. Krásne ceny, ja som sa nezapojila lebo v tvojom blogu sa ešte moc nevyznám a nechcela som odpisovať :D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za cenu, moc se mi líbí! :D! Je to moje teprve 3. nebo 4. cena- všechny jsou jaksi od tebe :).

    PS: Júú, ta kreslená Jane je krásná, tu jsem ještě neviděla :O....

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné :)





    ☆ Bonita ☆

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj jé díky dřív sem tu byla přez naty s. a cena mě velmi potěšila

    OdpovědětVymazat