středa 29. dubna 2015

Vandalin pokoj

Před nějakou dobou jsem si udělala trochu místa vedle pokoje kočkodlaček (Toralei, Meowlody a Purrsephone). A tam jsem si dala moji vyrobenou postel pro Vandalu a zařídila jsem jí tam takový její jednoduchý koutek, pokoj. Vandalina postel mi zabrala docela dost hodin práce, ikdyž mi s tím (třeba barvením) pomáhal brácha a asi by nikdy nevznikla bez tohoto obrázku, který mě k tomu inspiroval: odkaz.

Postel jsem vyrobila tak, že jsem nařezala přední a zadní stěnu z kartonu. Boční stěny jsem udělala z tvrdého papíru, aby byly ohebné a daly se trochu vytvarovat podle čelních stěn. A udělala jsem taky dno z kartonu. Všechny stěny (kromě dna) jsme s bráchou nabarvili temperkama, smíchali jsme tyrkysovou barvu. Ale pokaždé byla trošku jiná, takže všechny stěny nemají úplně stejný odstín. Dovnitř jsem pak musela najít nějakou vhodně velkou krabičku jako postel v ,,lodi". Tu krabičku jsem potáhla tmavě modrou látkou jako povlečení a přilepila mezi všechny stěny. Zevnitř stěn jsem pak nalepila vyrobená ,,chapadla" z tvrdého papíru. Stěny uvnitř jsem pak přelepila tou samou tmavě modrou látkou a zbývalo udělat už jen polštáře a peřinu. Pokoje odděluje ,,stěna" ze zadní a vnitřní strany krabice Vandaly.

Záběr na postel

Bližší pohled

Záběr na celý pokoj ,,shora"

Stolek s Vandalinými doplňky + věcičkami, které mi dal brácha (to růžové je jakože dalekohled)

Obraz pirátské lodi Černá perla
Vytiskla jsem si obrázek z internetu (máme černobílou tiskárnu) a dodělala jsem rámeček. Možná to vypadá divně...no, tak je to jakože kreslené tužkou. ;)

Vandala v posteli; pohled shora

5 komentářů:

  1. Clawdia a Honey29. dubna 2015 v 15:47

    Pěkná postel, jinak, nebyli jsme ve škole protože jsme byli u zubařky na rovnátkách. Jinak proč tě to zajímá kde jsme byli nebo proč jsme nebyli ve škole... ? A ještě, některé články přednastavujeme, vadí ti to ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem jenom zvědavá. :) Ne, jasně, že mi to nevadí. :D

      Vymazat
  2. Zuzu, ta postel je úžasná! To ani mě by se do toho nechtělo :D! Jinak zbytek pokoje se mi taky moc líbí :).

    PS: Clawdia a Honey
    To jste jako 2, a obě šly na rovnátka, nebo jedna co šla na rovnátka a jen se jmenuje jako 2?

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný pokojík ! :-) Je moc povedený ta postel je skvělá :-)

    OdpovědětVymazat