středa 15. dubna 2015

Úžasná návštěva u BFF Káji - 1. část fotek | Nepřekonatelná sluncem opálená Nefera de Nile pózuje

Ahoj, další úkol na počítači (spíš dodělávám ten včerejší) a tak dávám zas něco na blog. Hihi, já si čas vždycky najdu. Ze soboty odpoledne na neděli odpoledne minulého týdne jsem byla na návštěvě u mé nej. kámošky Káji (její blog: odkaz). Úžasně jsme si to užily. Hlavně jsme fotily naše MH, hrály si s nimi (na to, že se ztratily v pohybujících se bažinách) a běhaly jsme po venku. Já jsem si tam vzala 10 monsterek: Aveu, Bonitu, Sirenu, Lagoonu, Viperine, Elissabat, Wydownu, Vandalu, Twylu a Jane. Skoro všechny jsem je tam nafotila. (Až na Twylu.) Nakonec jsem byla opravdu moooc ráda za to, že jsem si nakonec vzala i Sirenu. A to proto, že u Kájina domu teče krásný potok a podél něho se táhne moře rozkvetlých květin. Narcisů, sasanek a spousty dalších. Jasně, zní to tak básnicky, ale je tam prostě nádherná příroda. Venku jsme si každá s Kájou vždy vzala nějakou monsterku z těch, co jsme vytáhly ven a fotila ji. Každá jsme si fotila vesměs své fotky, ale můžou být podobné. V 1. z mnoha částí vám ukážu fotky Kájiny úžasně dokonalé Nefery.








Boty se mi nedařilo zaostřit.





2 komentáře:

  1. Clawdia a Honey15. dubna 2015 v 18:17

    Hezké fotky, Nefera je moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to jsou krásné fotky Zuzu, moc se ti povedly!

    OdpovědětVymazat