úterý 28. dubna 2015

Nový účes Vandaly a Bonity

Ahoj. Ach jo, v poslední době teda moc nekomentujete. Asi nestíháte nebo vás to nebaví. :/ Docela zavaluju blog články, za duben jich bude hodně! Ale kdybyste věděli, kolik článků ještě chci dát na blog. Včetně tohoto ještě asi 12! Jo jo, sice už jsem dala na blog všechny části fotek z návštěvy u mé nejúžasnější kámošky Káji K. (byla jsem u ní 11. až 12. dubna, v sobotu a v neděli), ale poslední dobou taky hodně fotím venku na zahradě. Jsem sice pořád nemocná, ale cítím se dobře. Ikdyž občas strašně kašlu a večer mívám většinou horečku. A teď mám už od dopoledne rozkreslenou Kitty Way Too Wonderland podle nádherného fan artu od autora ,,fresplinfa". A navíc jsem včera nakreslila Maddie v pyžamu (z edice Getting Fairest).

No, teď už konečně k tématu článku. Když jsem byla na návštěvě u Káji, Kája zkoušela dělat Vandale různé účesy. Ten poslední jí vydržel až domů. A Bonitě jsem zase já po Kájiném tlustém ,,copu" udělala tenký ,,copánek" hlavně z jejích růžových a černých pramínků. No, ty účesy jsme dělaly už víc než před 2 týdny. Už jsem je Vandale a Bonitě dávno rozdělala, ale tady se na ně můžete podívat. Foceno už doma (po příjezdu od Káji) na zahradě. (Oddělovač jsem vyrobila já.)



Záběr na Bonitin tenký ,,copánek"

Účes zezadu

A takhle to vypadalo zepředu!

2 komentáře: