neděle 12. dubna 2015

Můj splněný sen aneb Moje 34. monsterka Vandala Doubloons!

Ahoj, o víkendu jsem ještě bohužel nestihla nic napsat na blog – ikdyž mám teď asi milion článků, které chci dát na blog, a to skoro všechny mé fotky! – protože v pátek večer a prakticky celé sobotní dopoledne jsem dělala postel pro Vandalu (podle tohoto obrázku). A od soboty odpoledne až do dnešního odpoledne jsem byla na návštěvě s přespáním u mé úžasné nejlepší kámošky Káji! Tam jsme si to skvěle užily a máme milion fotek, ale nebudu se už tady rozkecávat...

Taakže, ano, ano, už od úterý 7. dubna mám moji vysněnou úžasnou pirátku vandalu Doubloons! ...Nepochybně nejlepší z edice Haunted. :D Hrála jsem si s ní a pořád mám s ní spoustu nápadů. ...Inspirace z Pirátů z Karibiku. :D No a v tomhle článku vám ji představím. Nafotila jsem spoooustu domácích fotek se suprovým pozadím Školy duchů z její krabice. A nekopírovat fotky, na tu první jsem si flágla zdroj přímo doprostřed. :D xD

V krabici

Obrázek na krabici

 Krabice zezadu

Rozbalená Vandala

Se všemi doplňky

Nádherná bota s klínkem v podobě truhly s pokladem

Obě boty nohy
Hrozně se mi líbí ta propracovaná ,,dřevěná" protéza. :D

Klobouk zezadu

A teď už ,,pořádné" fotky Vandaly. :-P

,,Sejdeme se na Škole duchů!..."








Detail šatů

Vzor látky na šatech





A ještě jedna fotka Vandaly a pirátské lodě Černé Perly z Pirátů z Karibiku.

Jinak od pondělí do pátku tady asi nebudu dávat články, protože mám zase zákaz na počítač, toje druhá část trestu. :/ Je to dost protivné (ano, budu mít daleko vc času třeba na čtení a hraní, ale...), protože teď mám obrovitánskou hromadu fotek MH a chci dát na blog aspoň 20 článků...! Prostě nespočet. Ale možná si potají najdu čas a nějaké ty fotky přidám, když si třeba budu dělat úkol...

3 komentáře:

  1. :( Moc ti to přeji, já jí asi nikdy nedostanu :(

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Vandala je krásná! Moc se mi zalíbila! :D!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Na tu postel je na youtube i návod: https://www.youtube.com/watch?v=ZiqgqsqkRx8 ;-)

    OdpovědětVymazat