středa 22. dubna 2015

Monsterky vevnitř

Ahoj, jsem doma, protože jsem včera chytla horečku, ani nevím jak. Tak sem dávám další část fotek, pro vás asi ne tak lákavých, protože jsou focené doma u Káji a ne v přírodě. Ale pak budou zase fotky z nádherné přírody. :) Možná si udělám nové záhlaví, budu fotit (MH) nebo obojí, když jsem doma. Jinak nezapomeňte se podívat na fotky Viperine! :)


Trochu jsme kombinovaly oblečky monsterek. Lagooně jsme daly Twylin pásek, Vandalin klobouk a Spectřiny řetězy, protože jsme pro ni neměly jiný vršek.
 

 Spectřin obleček se nám docela líbil. Kájině Spectře Dot Dead Gorgeous jsme daly Lagoonin vršek, Twylinu sukni a...nějaký pásek, který se jí k tomu hodil.


3 komentáře:

  1. Krásné! Děláš si legraci? Já jsem taky chytla horečku ani vevím jak! Ty počítače jsou ale moderní xD

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky. :) Ten Vandalin klobouk je slušivý. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Torinka_de_Nile22. dubna 2015 v 17:44

    Zaujímavé fotky ! :) :D

    OdpovědětVymazat