neděle 8. března 2015

Moje kresba EAH C. A. Cupid Thronecoming

Po mé (podle mě docela povedené) kresbě jedné everky z kolekce Thronecoming – Blondie Lockes jsem si chtěla něco nakreslit i doma. Nakonec jsem si z nádherných fan artů edice Thronecoming vybrala Cupid, která se mi už předtím zalíbila. Tak jsem ji včera a dneska dopoledne kreslila. Nakonec si myslím, že je možná ještě povedenější než Blondie. Až na to, že je moc nahoře (nevlezl se mi tam kousek vlasů) a vlevo. A spousta věcí mi tam nevychází, třeba ty ruce – měla mezi nimi být mezera. (Pokud mě chápete.) Opět ji radši neporovnávejte s předlohou, protože se jí vůbec nepodobá, ten obličej je zas úplně jiný. Nějak jsem jí nakreslila větší oči... :D Ale ten nápis se mi moc nepovedl, co myslíte, zkazila jsem to tím, nebo ne? Celkově mi ta kresba zabrala spoustu času.

Celá kresba


Záběr na šaty

Moje kresba Cupid a Blondie Thronecoming

+ Bonus: postupně rozkreslená Cupid
 Tentokrát (poprvé) jsem vám nafotila i nějaké fotky, když jsem měla Cupid rozkreslenou.





9 komentářů:

  1. Nádherná kresba! Prostě bomba! Cupid se ti moc moc moc povedla. Stejně jako Blondie. :) Umíš úasžně kreslit. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzu, seš moc kritická :) máš to úžasné! :D A ten bonus je super :) klidně ho přidávej (pokud budeš chtít) častěji :D .
    PS: Poslední dobou (zas) nekomentuju, ale neboj, na články se koukám! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zuzko!
    Umíš nádherně kreslit opravdu máš talent! Jen jsem se tě chtěla zeptat, jestli by jsi nechtěla záhlaví! Můj blog je zaměřen na grafiku a mě to moc baví! Pokud chceš, ještě dnes si můžeš objednat a ještě dnes to bud ehotové! Prosím neber to jako reklamu či vtíravost!
    Ahoj, Ane!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Klidně! Až budu mít čas, tak se mrknu na tvůj blog.

      Vymazat
  4. Obě kresby se ti moc povedly. :) Hlavně kresba Blondie. :3

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká kresba, kreslení ti očividně jde. :)

    OdpovědětVymazat
  6. :ooo Wow! Neskutečné ! Je to, je to úžahustodobroskvělobombastickomonstrózní!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné! Úžasne kreslíš! Nemám slov!!! :O :)

    OdpovědětVymazat