úterý 31. března 2015

Ever After High novinky + krásná kresba Faybelle

Ahoj, teď moc nemám co dávat na blog, ale na internetu se objevily fotky nových panenek Ever After High. Jaký máte na ně názor vy? Které se vám líbí nejvíc?

Enchanted Picnic
hellovampie:~Enchanted Picnic~fotos: CupidCAwww.facebook.com/EverAfterHighMx 
Jednoduchost a krásný styl této edice se mi moc líbí! Nejvíc asi boží Cerise a pak Raven.

Nová ,,Zlá Raven"
*————————* 
Podle mě to byl suprový nápad. Mně se tady Raven opravdu moc líbí.


Jen podělali tu lebku.

+ Bonus: krásná kresba Faybelle
Tahle kresba se někomu opravdu moc povedla!





Zdroj: monster-lili.tumblr.com

8 komentářů:

  1. Blondie EP jsem si na první pohled spletla s Apple. :D Ta kresba se nekomu opravdu povedla. A ta Raven vypadá hustě. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se moc líbí Cerise EP a ta kresba je fakt nádherná!

    OdpovědětVymazat
  3. Super novinky ! :) Kresba je nádherná. :3 Z edice Enchanted Picnic se nám líbí všechny.

    OdpovědětVymazat
  4. Edice EP je roztomilá a (teda vyjmečně) krásně jednoduchá :) Z EP se mi opravdu líbí Cerise pak Blondie a po ní Raven. Zlá Raven vypadá zajímavě a byl to dobrý nápad. Nj, tu lebku fakt podělali. Óóo, ta kresba je ,je, no prostě žůža-úža :o ;D

    OdpovědětVymazat
  5. Cerise a Raven se mi líbí ze všech líbí nejvíce a co se týče kresby, myslím, že je opravdu povedená. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Torinka_de_Nile1. dubna 2015 v 15:50

    Z tých piknikovývh sa mi páči len Raven . Kresba je krásna a nová " exkluzívna " Raven sa mi nepáči .

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se nejvíce líbí Cerise EP. :) Raven je nádherná, takhle má správná Zlá královna vypadat. :) A ta kresba je stejně dokonalá jako samotná Faybelle! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ó, Cerise je kráásná :3 :D ta "nová zlá Raven" je drsná :P trochu děsivá xD . A ta kresba je boží :) někdo to umí s pastelkama xD .

    OdpovědětVymazat