pátek 6. února 2015

Wydowna pózuje v jiném outfitu

Ahoj, přesto, že tento týden máme poměrně hodně úkolů a nestíhám si třeba hrát s MH, v úterý jsem si ,,našla čas" na focení mojí nové hrůžasné Wydowny Spider I ♥ fashion. Nedávno jsem ji totiž převlékla do jiného oblečku (s tričkem s nápisem SPLAT!). Jenže fotit jsem šla až nějak o tři-čtvrtě na pět, takže pak už se začínalo šeřit a kvalita fotek stojí úplně za prd, navíc když pak ještě sníh vypadal modře (kvůli tomu, jak se šeřilo). :/ Příště se radši poučím a nepůjdu fotit za každou cenu, ať ty fotky aspoň za něco stojí. Můžete mi klidně cokoliv na fotkách vytknout nebo mi dát nějakou radu na focení. (Nj, sněhu už je málo :/, už se docela těším na jaro...)





4 komentáře:

  1. Krásné fotky. :) Wydowně moc sluší všechny její outfity. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vy máte náhodou hodně sněhu. :) A fotky jsou pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, tento týden byl (kromě víkendu) ohledně školy dost naprd a deprimující. Moc úkolů, učení.. snad už nic takovýho nebude :P .
    Ty fotečky jsou hezký :P mě se Widowna asi nejvíc líbí v těch žlutých minišatech. Tohle tričko má trochu divné rukávy (no, ale jak jinak je udělat, když má 6 rukou, že? :P ), ale jinak je tenhle outfit dobrý :) .
    Nejvíce se mi líbí asi 1. fotka :) .

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :) Ale to tričko splat se mi moc nelíbý

    OdpovědětVymazat