sobota 28. února 2015

Moje hodnocení celé edice Freaky Fusion

Ahoj, přináším můj další názor na MH kolekci, tentokrát celou velkou edici Freaky Fusion, nebo-li Monstrózní splynutí. Celkově je tato kolekce úžasná a podle mě možná nejoriginálnější ze všech!

FREAKY FUSION

Bonita Femur
10/10 bodů
Bonitu jsem si zamilovala, je naprosto úchvatná, složitá, detailovitá, fascinující, přenádherná! A strašně roztomilá. ♥ Podle mě je to jedna ze tří nejoriginálnějších monsterek vůbec. (To jest Bonita, Sirena a Avea.)

Avea Trotter
10/10 bodů
Tato harpyjo-kentauří kráska s velkým potenciálem mě velmi zaujala a moc jsem si ji oblíbila ve filmu Monstrózní splynutí. Myslím si, že je to zatím nejoriginálnější monsterka úplně ze všech! A proč? Má koňské tělo a je kentaurka, což je originální možná i oproti všem ostatním panenkám. Nikdy jsem totiž neviděla žádnou panenku kentaurku. A ještě k tomu je i kříženka harpyje. Taktéž je překrásná!

Sirena Von Boo
 
9/10 bodů
Vím, že většině z vás se nelíbí kvůli obličeji nebo vlasům. Mně se ten obličej líbí. Jediné, co můžu Sireně vytknout, jsou vlasy. Když jsem se je pokusila rozčesat, spíš se ještě víc začaly zacuchávat. Jinak je podle mě úžasná.

Neighthan Rot
4/10 bodů
Nejdřív se mi zdál totálně hnusný, postupem času jsem si myslela, že není špatný. Má hezkou hřívu a roh.

Dracubecca

7/10 bodů
Na fotkách a podobně vypadá krásně, ale naživo je strašně divná. V obchodě se mi moc nelíbila.

Clawvenus

7/10 bodů
Zalíbila se mi, má dobře skombinovaný styl Clawdeen a Venus, ale vypadá podle mě docela divně. Moc se mi nelíbí ten obličej. Ale ve filmu byla rozhodně skvělá!

Cleolei

8/10 bodů
Cleolei má krásné oblečení a celkově je moc povedená. Ale taktéž se mi u ní moc nelíbí obličej.

Lagoonafire

8/10 bodů
Docela se mi líbí. Ve filmu Freaky Fusion byla hrůžasná, jako všechny kříženky!

Frankie Stein s dobíjecí stanicí
 
8/10 bodů
Nakonec se mi tato Frankie docela zalíbila. Jen podle mě nevypadá až tak moc jako Frankie.

Inspired Ghouls

Freaky Fusion má i své ,,pod-edice". A to Inspired Ghouls a Save Frankie. Tuto sérii Clawvenus ve filmu Monstrózní splynutí navrhla a inspirovala se novými kříženkami (Cleolei, Lagoonafire, Dracubeccou).

Frankie Stein ve stylu Clawdeen
6/10 bodů
Na jednu stranu je tato Frankie krásná, ale ty tesáky jsou hrozné a vypadá totálně jako napodobenina.

Operetta ve stylu Frankie
https://c1.staticflickr.com/3/2939/14632555234_4ca9dfa548.jpg
8/10 bodů
Operetta z této edice je podle mě moc hezká, ale boty se mi moc nelíbí a má stejnou kabelku jako Frankie, jen jinak barevnou.

Ghoulia Yelps ve stylu Draculaury
 
3/10 bodů
Nejdřív se mi Ghoulie docela líbila, ale když jsem ji uviděla naživo, naprosto jsem změnila názor.

Scarah Screams ve stylu Toralei
7/10 bodů
Scarah ve stylu kočkodlačky Toralei se mi docela zalíbila. Ale má i své nedostatky.

Save Frankie

Tohle je podle mě příšerná edice a řekla bych, že se nenajde moc lidí, komu se líbí. Skládá se ze tří nejlepších monstr-kamarádů Frankie.

Jackson Jekyll



2/10 bodů
K tomu se nedá moc co dodat. Je hnusný. Ale trochu mě zaujaly ty doplňky. (S Frankie.)

Draculaura


6/10 bodů
Z této pod-edice je bezpochyby nejhezčí. Docela se mi líbí. Ale není to zrovna její styl.

Clawdeen Wolf
 
3/10 bodů 
Děs a hrůza, ikdyž na téhle fotce vypadá docela dobře. Jsou tam nějaké prvky Clawdeenina stylu, ale jinak to podle mě fakt není ona.

5 komentářů:

  1. Zuzu, vždyť Scarah má Toraleinu kabelku z oblečků v jiných barvách a to samé ty boty. Scarah je hnusnááá! Ale Bonita je super!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se tedy nejvíce ze všech těchto monsterek líbí Cleolei a proto jsem si ji koupila... :) Navíc by pro mě byla rána, že nemám všechny kočkodlačky. :D

    OdpovědětVymazat
  3. nejvíce z těchto panenek se nám líbí sav frankie - clawdeen a draculaura :) vlastníme operettu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Torinka_de_Nile1. března 2015 v 7:37

    Túto kolekciu fakt nemusím , podľa mňa je jedna z najhorších . Všetkým bábik by som dala tak max. 1 bod a pre Aveu 3 XD .

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek :) názorové články mám hodně ráda (ostatně jako ostatní :D ). Tahle kolekce se mi moc líbí a je podle mě povedená. Až na Save Frankie (fuj). Inspired ghouls ujdou, ale nejsou nejlepší. Nejvíc se mi z Inspired ghouls líbí Frankie (ohodnotila bych ji asi 7/10, ty zuby jsou hrozně nepřirozený). Bonita, Avea, Sirena... suprový :D jedny z nejpovedenějších monsterek poslední doby (ikdyž Freaky Fusion už ani novinka není). Ze spojených monsterek se mi nejvíce líbí Clawvenus (8/10) a Cleolei taky není špatná (7/10). A Frankie... úžasná! :D (10/10).
    Jujky, trochu jsem to s tím komenttem přepískla xD... nezvykej si :P .

    OdpovědětVymazat