středa 18. února 2015

MH fotopříběh: ,,Záhadný koncert" – 2. část

Je tady druhá část MH fotopříběhu s názvem Záhadný koncert! Názory můžete psát do komentářů a klidně připište i nějaký nápad (pokud máte) na další fotopříběh. :)

Záhadný koncert

Kočkodlačky, které se dosud schovávaly za pódiem se chystaly zaútočit. ...Právě v tu nejlepší chvíli. Všichni se radují z až moc dráponalého koncertu a ony je překvapí!
Toralei: Na ně! Rychle a zběsile! Rozpoutejte chaos!

Toralei seskočila k pódiu.

Meowlody a Purrsephone vylezly nahoru nad pódio a Purrsephone vylila na Catty vápno.

Catty: Mňáu, to ne! Nemůžu se odlepit od země!

Venus chtěla na Toralei fouknout přesvědčovací pyl, ...

...ale než to stihla udělat, skočily na ni Meowlody a Purrsephone a vlekly ji pryč.

Kočičí dvojčata ji dotáhla do své skrýše. Meowlody Venus tvrdě kopla, aby ji popohnala.
Meowlody: Mňau, hni sebou!

Mezitím se Toralei zezadu přikradla k Rochelle a strčila do ní...

...a shodila ji na zem! Pro chrliččino těžké granitové tělo to byl tvrdý pád.

Robecca chtěla jít ghúlmošce pomoct a vzepřít se Toralei, ale Purrsephone ji zezadu polila vodou. ...Což je pro Robeccu – dceru šíleného vědce, sestavenou z parního kotle – naprostá katastrofa, která poškodí její součástky.

Ostatní unesené ghúlky mezitím trčely ve skrýši kočkodlaček za pódiem.

Zlé kočkodlačky Toralei, Meowlody a Purrsephone se jen smály.
Toralei: Mňáu, co na to říkáte teď ghúlky? Teď tady vládnu já. Pořád jsem nejpopulárnější a nejlepší ghúlka na Monster High!

...Wydowna to už dál nemohla vydržet. Nehodlala přihlížet, jak si Toralei zotročuje její ghúlmošky!

Wydowna, která v sobě zároveň měla superhrdinku Webarellu, seskočila dolů.

Wydowna/Webarella vrhla po Toralei pavučiny a svázala ji!
 Wydowna: A já jsem pořád superhrdinka!

Wydowna nakonec vysvobodila všechny ghúlky a pomohla jim!

KONEC

 Jak se vám líbila druhá část fotopříběhu? Změnily byste něco? Koho chcete vidět v dalším fotostory, popř. máte nějaké další nápady?

8 komentářů:

  1. Je to skvělý!A dobrý nápad,to by mě nenapadlo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a nápad mám:třeba že Toralei Catty unese a byde chtít výkupné,nebo tak něco:)

      Vymazat
  2. Super!!!! Moooc povedené Zuzi! ♥♥ Ty pavučiny jsou super!! :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásně jsi to promyslela.�� Ale nic nás nenapadá. :/ Možná že by šli Monsterky do nějakého Monstr-salonu a hrála by tam i Raven... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super, je to moc pěkné. :) Nevím, co by jsi mohla dát jako další, ale třeba mně napadá téma ztraceni v bludišti nebo v lese nebo tak... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky. :) Jinak to je bezva nápad, ale ztraceni v lese už jsem dělala. O letních prázdninách na návštěvě u kámošky. ;) Ztraceni v bludišti je bezva, ale nevím, jak bych to bludiště udělala. :/ Ale mám ještě jeden nápad, podle toho, jak jsem si hrála před pár dny.
    Tady jsou odkazy na všechny 3 části toho fotopříběhu ,,Ztraceni ve strašidelném lese": http://zuzka-zuzciny-monsterky.blogspot.cz/2014/08/fotopribeh-mh-ztraceni-ve-strasidelnem.html
    zuzka-zuzciny-monsterky.blogspot.cz/2014/08/fotopribeh-mh-ztraceni-ve-strasidelnem_22.html
    http://zuzka-zuzciny-monsterky.blogspot.cz/2014/08/fotopribeh-mh-ztraceni-ve-strasidelnem_24.html

    OdpovědětVymazat