středa 14. ledna 2015

Koupit, či nekoupit?

...toť otázka. :D Ahojky, prosím, pokuste se mi poradit. xD Jde o to, že za pololetní vysvědčo si chci koupit Rochelle z edice Basic na jednom internetovém obchodě. Taťka schválil, že podle počtu recenzí by to měl být slušný internetový obchod, ale o to nejde. Dneska nám domů přišel leták od Dráčiku a úplně mi spadla čelist, no přečtěte si proč! ...Nejen, že tam teď mají monsterky FCA (Lagoonu, ..) za 219,- s Pohádkovou kartou, ale......ASHLYNN S HUNTEREM JEN ZA 399,-!!!! :OOO Panebože, panebože, božííínku!!! Oni jsou taaak nádherní! A..a...a...ta cena!! :-O Jenže je v tom ,,háček". Rochelle za asi 832,- (včetně poštovného) nebo Ashlynn s Hunterem za 399,- a zbylo by mi dost peněz (tak na cenově průměrnou MH)? Dohromady bych na všechny tři neměla, jen při hoodně štěstí. A navíc mamka z toho není taky zrovna nadšená. :/ :( Už tak jsem rozmazlený spratek, který toho chce až moc... Rochelle si plánuju k vysvědču koupit už od prázdnin (letních)... A mezitím by se mohla zase zdražit nebo vyprodat... Ale u Ashlynn s Hunterem se už taková obrovská akce asi nebude opakovat...... Strašně ráda bych měla všechny tři...


12 komentářů:

  1. ja by som volila Rochelle lebo normálne by si ju nezohnala.No Ashlyn a Huntera by si mohla mat na Koncoročné vysvečko.alebo naopak.Aj ja som dnes dostala leták Dráčik

    OdpovědětVymazat
  2. No to je těžké rozhodnutí já bych ale asi brala Ashlynn a Huntera protože taková akce dlouho nebude a je to za opravdu skvělou cenu(já je kupovala za 700 )

    OdpovědětVymazat
  3. Torinka_de_Nile15. ledna 2015 v 6:57

    Ja ti žiaľ neporadím , ocitla som sa v podobnej situácii , kde sa atkurát miesto Rochelle rozhoujem pri Operette basic:D .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, tak to jsme dvě. :D Já bych ti možná poradila Ashlynn s Hunterem. Když vlastně Operettu už máš (ikdyž v jiném oblečku), tak bych být tebou asi brala Ashlynn s Huntera, oni jsou tak nádherní!

      Vymazat
  4. Já bych brala Ashlynn a Huntera. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )15. ledna 2015 v 15:42

    Já jsem si právě Ash & Huntera objednala. :D Ale raději bych vzala Roch, jelikož ji málo kde seženeš. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych brala Roschelle! :)

    OdpovědětVymazat
  7. No ja si na vizo preju ashlynn a rochelle se mi moc nelibi

    OdpovědětVymazat
  8. Hmmm, já bych brala asi...nevím obojí?..no rochelle už mám takže asi ash a Huntera......já bych moc chťela robeccu art class, moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  9. Rochelle ju nenájdeš v poslednej dobe skoro nikde a everky tu budú nové čoskoro a bude ich dosť na výbber ;)

    OdpovědětVymazat