čtvrtek 4. prosince 2014

Úžasná Lizzie

Na internetu jsem našla překrásné fotky Lizzie Hearts. Na těchto fotkách vypadá fakt božsky!! ♥ A taky jí fotografie fakt stoprocentně vystihují, ty karty! :3 (PS: Za chvilku pojedu na vánoční jarmark v naší škole.) Jinak zítra si rozbalím jednu monsterku, kterou dostanu na narozky, ostatní tři si rozbalím v sobotu na oslavě. Tak můžete hádat která to bude. :D

 

6 komentářů:

  1. Nevím proč, ale mně EAH nějak poslední dbou přestává zajímat, zase mně to táhne více k MH. :) Týjo, 4 MH najednou na narozeniny, gratuluju! :) Já sice dostanu (na Vánoce) jenom jedno MH, (podle toho co mi rodiče říkají, ale) zatím docela u nás vzácnou, takže se moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je vážně nádhera!.....no ale taky se o EAH moc nezajímám, já radši MH, už je sbíram asi 3 roky...
    everky na ně prostě nemaj...

    OdpovědětVymazat
  3. Já na narozky dostala monsterky 3, což je pro mě prostě...boží!!! jinak na Vánoce...no nevím ale napsala jsem si o 2....ehm ups...

    OdpovědětVymazat
  4. Lizzie není špatná panenka, je moc hezká v tomto provedení. :) Jinak ti gratuluji k narozeninám, 4 panenky nejsou k zahození jako dárek. :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle Lizzie je opravdu překrásnou! Myslím že to bude Avea Trotter. Nějak mi k tobě sedne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Aveou máš pravdu, že ji dostanu, ale na Vánoce. Dneska jsem si rozbalila.................Catty Noir!! ♪ ♫ Je úžasná, už jsem si s ní hrála. No, musela jsem se jí ,,nabažit", tak jsem o ní ještě nenapsala článek. :DD

      Vymazat