neděle 21. prosince 2014

Páteční rozbalování dárků – deníček


Ahojky, jsem tak ráda, že už jsou vánoční prázdniny! A vy? No, tento deníček z pátku jsem chtěla napsat včera, ale nenaspala jsem, tak ho sem dávám dnes. Jako asi většina z vás jsme si také v pátek – poslední den školy v tomto roce 2014 – rozdávali ve třídě dárečky. První hodinu jsme dělali na interaktivní tabuli takový vánoční test týkající se historie, Ježíše apod. A druhou hodinu jsme si už rozbalovali a rozdávali dárky. :)) Někteří u nás dostali opravdu hodně dárků, já a moje kámošky jsme dostala každá jeden od sebe navzájem. :D Já jsem dostala dáreček od mé nejlepší kámošky Káji, která si vylosovala, že má dávat dárek mně. Sice to byl jeden dárek, ale bylo v něm spousta menších dárečků. Moc mě všechny ty věcičky potěšily! :)) V dárku byl lesk na rty (malinový a strašně krásně voní a dá se i jíst....fakt je dobrý xD), propiska, bloček, balíček růžových gumiček na pletení náramků a fialovo-bílý náramek s nápisem BEST FRIENDS, který má stejný i moje nej. kámoška Kája. Po rozbalení dárků jsme šli do města na náměstí zpívat koledy k vánočnímu stromu. Když jsme se vrátili do školy, tak jsme šli zpívat koledy na schody s asi celou školou. ...Pátek byl prostě bezva den, hlavně to rozbalování dárků! :D xD

Moje dárečky od mé nej. kámošky Káji

2 komentáře:

  1. Hezké dárečky, na mě se moje kamarádky pěkně vykašlaly, dostala jsem jeden dárek od jedné dívky a tím byl konec. :D To mi ale zásadně nevadí... Celkově jsem ale ráda, že již nastaly vánoční prázdniny, konečně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lesk od Essence poznám :D , doma mám 2 ale s inou príchuťou :) .

    OdpovědětVymazat