pondělí 22. prosince 2014

Nový časopis Monster High 13/2014

Už od soboty mám nový časopis Monster High. Je to 13. vydání za tento rok. Já mám teda zatím ,,jenom" pět časáků MH. :D Tentokrát mělo být překvapení, co bude za dárek. K časopisu byly rukavice (bohužel bezprsté, myslela jsem si, že to budou normální rukavice, ale stejně dobrý) a přívěsek s Lagoonou, ale dá se tam místo ní nalepit Frankie nebo Draculaura. V časopise najdete profil Neighthana, deníček Bonity, monstr-test: Jak důležité jsou pro tebe Vánoce?, krásné příšerně roztomilé jmenovky na dárky a mnoho dalšího. Opět nechybí ani komiksy, módní článek či Osudové monstr-tipy, .. Na krásném originálním plakátu je Cleo, Frankie, Draculaura, Clawdeen, Lagoona a Ghoulia. Máte už tento časopis? Co se vám v něm líbí nejvíc? Jste spokojení s dárky z časopisu?

Jinak 7. prosince moje Clawdeen Roller Maze oslavila 1 rok, co ji mám. Bohužel ji už asi nenafotím, protože venku bývá většinou zataženo a není sníh. :´- (

Časopis s dárky, které k němu byly

Rukavice na ruce

1 komentář:

  1. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )23. prosince 2014 v 9:48

    Tento časopis mám taky, a je super. :3

    OdpovědětVymazat