čtvrtek 11. prosince 2014

Moje narozeniny!

Ahojky, zase. :D V úterý tento týden 9. 12. byl přesně den mých třináctých narozenin. :-)) :D V sobotu 6. prosince, tedy přesně na Mikuláše byla moje oslava. Přijeli na ni tři mé kámošky (Aďa H., Kája K. a Jana T.) a líbila se mi. Přišla i moje rodina, která mi popřála a taky jsem od nich dostala krásné dárečky. :) Můj dort měl tvar čtyřlístku pro štěstí. :D :-) Dostala jsem od rodičů a tak trochu i od babičky Catty (tu jsem si rozbalila v pátek), ředitelku Krvákovou, Elissabat a Viperine. (Technicky vzato i moje Ghoulia SCOF byla na narozky, jen jsem si na ni 100,- přispěla). Od mých kámošek jsem dostala moji nejoblíbenější everku Raven. Sice jsem to skoro jistě věděla, že to bude Raven, ale když kámoška než jsem si ji rozbalila řekla, že to není ona (a byla to Raven :D), tak jsem si myslela, že to bude jiná everka. Ale mě se stejně většina EAH líbí. :D :P Společně jsme rozbalovaly ředitelku, Elissabat a Viperine. Viperine jsem si moc oblíbila. Musím taky říct, že Noční můra je dost velká. :O :D :P Potom jsme si s holkama hrály s monsterkama a s Raven na ,,výměnný pobyt" (jedna studentka Ever After šla Monster High, což byla Raven a Frankie z MH šla zase na týden na Ever After) a příšerky Raven ukazovaly školu atd. Snědly jsme dort, cpaly se chipsy a popconem :D :P a podívaly jsme se na film Madagaskar 3 (s cirkusem), což byla sranda. A nakonec jsme předváděly ve dvojicích různé vymyšlené scénky (MH, Doctor Who, Piráti z Karibiku, Ledové království). To bylo opravdu k popukání! XD A teď už pár fotek z panenek oslavy a mých dárků.

Moje první everka Raven Queen – Basic

 

V krabici

Krabice zezadu

Pár fotek z oslavy 

 

Clawdeen s Raveninou sukní

Zkusily jsme zkombinovat Clawdeenin obleček se sukní od Raven. Podle mě to vypadá pěkně, ikdyž to není Clawdeenin styl.

Elissabat s Raveniným límcem

...a když jsme Elissabat sundaly vršek šatů (nevěděla jsem, že se dá sundávat, Aďa je všímavá :D) a daly jí límec od Raven, tak podle nás vypadala jako pravá upíří královna. Dokonale a královsky.

 

Moje dárky

 

Všechny dárky

Tohle jsou dárky, které jsem dostala. Pak jsem ještě dostala 1 kg balení želé bonbónů, které jsme s bráchou už skoro celé snědli, perníkového kapříka od mamky a 50,- od dědečka.

Monster High tričko

 To jsem dostala od babičky s dědou. Moc mě to tričko potěšilo a moc se mi líbí, je nádherné. To bylo super překvapení! Sice je trochu divné, že všechny tři monsterky mají pomíchané barvy a modré oči a normální pleť, ale stejně je to tričko super. A je krásně třpytivé.

Detail na obrázek
  
Panenky

Vybalená Raven na stojánku

8 komentářů:

  1. Gratuluji! Všechny panenky jsou krásné a též je vlastním. :) Jinak také byla mojí první everkou Raven. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krása :3 :D škoda, že jsem tam nebyla :/ ale Raven vypadá fakt krásně :3 a monsterky taky :D .

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji a přeji štěstí a zdraví k narozeninám! :3

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluji k narozeninám a Raven k monsterkám,prostě k všem dárkům co jsi dostala.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )12. prosince 2014 v 18:15

    Mooc gratuluji ! :'33 Já mám Raven, Catty, Elissabat a Viperine. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty se máš! Já k Vánocům dostanu Briar a Apple. To budou moje první everky. A vše nejlepší (opožděně) k narozkám!

    OdpovědětVymazat
  7. Dostala jsi moc krásné dárky. A oslavu jste si určitě všechny užily. Elissabat moc sluší ten Ravenin límec. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné darky,máš velký stesti ze te rodice podporuji s MH i ve 13.Mě bude letos 14 ale mamka nechce o MH ani slyset.Jak to dělaš?:D

    OdpovědětVymazat