středa 3. prosince 2014

Fotky našich Monster High z Kájiny oslavy

Ahoj, zdravím, zítra máme vánoční dílny (já jdu na zpěv koled) a v pátek u nás ve škole bude chodit Mikuláš. :D A prý se nebude v pátek zkoušet ani psát testy! :D :-)) No ale v tomto článku vám chci ukázat fotky z oslavy narozek Káji K., mé nejlepší kámošky. Její oslava byla v sobotu a skvěle se tam nás pět kámošek (včetně mě) bavilo. :) Například jsme si hladily Kájiny kočičky a psa (Edu – je to holka), pak jsme šly s Edou na procházku. A samozřejmě jsme Káji daly Operettu Picture Day k narozkám, kterou jsem nafotila nedávno v jednom článku. Kája jinak dostala ještě Toralei Ghouls Sports (je fakt božííí!) a roztomilou Catrine z edice New Scaremester. Na oslavě jsme si tedy hrály s monsterkama, každá jsme si nějaké/ou vzala. Hrály jsme si na Sportovní monstrovství světa (k tomu se dokonale hodila Kájina Toralei GS). Tak tady jsou fotky. Toralei Ghoul Sports, Operetta Picture Day a Catrine NS jsou Káji, Robecca Basic je Aďi, Frankie Roller Maze je Alčina a ostatní MH jsou moje. Taky jsem vyfotila Kájinu Operettu s kytarou od mojí.















3 komentáře:

  1. Úžasné fotky Zuzi :D hlavně ty, kde jsou Toralei s Meowlody a Purrsepsephone, Catrine ve svém pokoji (vlastně všechny MH ve svých pokojích :P ), sportovní monsterky, Operetty...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotečky, zvláště Tor. :33 :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, hlavně ta Toralei ... :3 Její půvab mě totálně omráčil! ^*^

    OdpovědětVymazat