neděle 16. listopadu 2014

Panenky Haunted detailně

Ahoj, nedávno se na internetu objevilo dost fotek (od vlastníků) panenek Monster High z edice haunted. Na fotkách jsou panenky detailně a na jiných blozích jsem zatím tyto fotky neviděla, tak vám je sem dávám. Ke každé monsterce připíšu  Do komentářů můžete napsat, které monsterky se vám líbí a které naopak ne. Či jestli byste si některé chtěli pořídit.

Kiyomi Haunterly
Celkem se mi už líbí, hlavně její tvář ale to oblečení není nic moc. Moc mě zaujaly její boty zezadu, jsou opravdu zajímavé a originální.


 

 







 

Obrázek na krabici zezadu
 

Deníček

Vandala Doubloons
Co dodat, Vandala se mi zalíbila od prvního okamžiku a jako panenku ji taky zbožňuju! Je náááádherná. Taky se mi tak líbí možná proto, že mám ráda Piráty z Karibiku a ona je duch piráta. :D


 

 

 

Obrázek na krabici zezadu
 

Deníček

River Styxx
Ze začátku se mi moc nelíbila, ale teď se mi jako panenka líbí. Na těchto fotkách mě zaujaly její boty. S Vandalou bych si ji určitě někdy chtěla pořídit, jsou skvělé. ♥






 

Obrázek na krabici zezadu
Na tomto 3D obrázku z její krabice vypadá strašně roztomile.

 

Deníček
 

Porter Geiss
Ten mě, když to tak řeknu ,,vůbec nezaujal". A když to řeknu normálně, nelíbí se mi. Prostě je škaredý. Nelíbil se mi, když jsem ho poprvé viděla na obrázku, nelíbí se mi ani teď.


 

Obrázek na krabici zezadu
 

Deníček
 

Zdroj: monster-lili.tumblr.com

4 komentáře:

  1. to ten Porter má v ruce flašku pro mimina?

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty Kyiomy jsou fakt husté. :) A přijde mi, že Vandala má strašně veliký klobouk. :D

    OdpovědětVymazat