pondělí 24. listopadu 2014

Monsterky u kámošky Alči na oslavě

Jak jsem včera psala, odpoledne jsem jela na oslavu narozenin mé kámošky Alči H. Oslava byla ,,oficiálně" (podle pozvánky) od 14 hod. do 20 hod. Já s další kámoškou Janou jsme se tam ještě ,,trochu" déle zdržely, byly jsme tam skoro do čtvrt na deset večer. xD Jinak tam nás bylo celkem pět kámošek včetně mě. Já s Janou a Kájou jsme daly Alči malou oranžovou kabelku, na kterou jsme se jí složily. Jinak jsme se na oslavě dívaly na film G-Force (skvělý film, fakt legrační :D), šli jsme přes pole do lesa a tam jsme běhaly a byla to sranda. Viděly jsme dva zajíce (teda já viděla jednoho) a srnku! A hrály jsme si na vlkodlaky. :D Zábavné. :DD :) A když už odjely Aďa s Kájou a zůstala jsem tam já, Jana a Alča, tak jsme se podívaly na film Vampýrská akademie (byl to skvělý film a strašidelný). A pak 20 minut před koncem toho filmu přijel můj táta, tak šel ještě pokecat s Alčinými rodiči a oni se zakecali :D. Tak nám řekli, ať si ještě něco pustíme. Tak jsme se koukly na jeden díl seriálu Jak jsem poznal vaši matku. A nakonec jsem nafotila pár fotek Alčiných a mojich monsterek. Já jsem si k Alči vzala Honey, Gigi, Twylu a Meowlody. Frankie Roller Maze a Clawdeen School´s Out jsou Alčiny.

Alčina Frankie

Alčina Clawdeen SO u Alčiny překrásné kresby



Twyla u Alčiny kresby

Twyla a Honey

2 komentáře:

  1. Krásné fotky. :) Určitě jste si to s Alčou užily. A ta malba je taktéž moc krásná. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, užily jsme si to :D bylo to super. A děkuji za pochválení mojí malby :D :) .

    OdpovědětVymazat