čtvrtek 13. listopadu 2014

Marisol Coxi – pár nascreenovaných obrázků z videa

Ahoj, dneska jsem se dívala na čtyři nová videa Monster High, která jsou zatím bohužel jen v angličtině na monsterhigh.com. Ale jsou skvělá a úplně jsem si zamilovala Castu a její píseň Witching Hour (Čarovná hodina). No, video s božíííí písní od nejhrůžasnější zpěvačky světa Casty Fierce je i na českých stránkách Monster High. Love Monster High FOREVER!!! ♥♥♥
Ta píseň je pro mě podstatou Monster High a připomíná mi, proč jsem pohlcená Monster High a zůstanou v mém srdci navždy!...

Ale teď ke konkrétnímu tématu tohoto článku. Tady je pár nascreenovaných obrázků, co jsem si z videa udělala. Video je jakoby takové seznámení s Marisol Coxi a má jen půl minuty. Proto je obrázků jen pár. Líbí se vám tohle video? Máte rádi Marisol?








Žádné komentáře:

Okomentovat