sobota 1. listopadu 2014

Kája u mě: fotky našich MH – 1. část – Nej. ghúlmošky Venus, Rochelle a Robecca

V pátek jsme měli ve škole Halloweenský karneval, kde jsme byly s mými kámoškami (Aďou H., Alčou H., Janou T. a Kájou K.) jako ,,pořadatelky"  u stanoviště s kuželkami. Byla to docela fuška, ikdyž to bylo ,,jen" pro první až třetí třídu. Nečekala jsem tolik děcek... Ale byla to zábava. :D

Potom po karnevalu, který byl do 16:30 hod. jsme ještě museli pomáhat uklízet židle apod. Pro mě a Káju si přijel můj táta a jeli jsme ke mně domů. Kája u mě byla na přespání, takže ještě do dneška (soboty) do půl čtvrté odpoledne. Včera (v pátek) jsme se podívaly na film Monstrózní splynutí, protože Kája ho ještě neviděla. Dneska (v sobotu) jsme si hrály s monsterkami a šly jsme je nafotit ke průlezkám. Byla ale zima. Vzaly jsme si osm našich monsterek (Venus - Basic, Robeccu - DC, Rochelle - SCOF, Clawdeen - RM, Honey - FCA, Neferu - Basic, Ghoulii - SCOF a Gigi - 13 W.). Ale Clawdeen jsme nestihly nafotit, protože nám mrzly prsty a byla strašná zima. :D Jako doplněk jsme vzaly ještě židli od mé Scaris rakvárny. A potom odpoledne jsme se koukly na film Proč se příšerky zamilovávají (byl fakt skvělý!). Celá návštěva Káji u mě byla super. :)) V tomto článku vám představuji moje fotky naší Rochelle, Venus a Robeccy. :-)

Kájina Rochelle je strašně fotogenická a skvěle se mi fotí.


















1 komentář: