neděle 9. listopadu 2014

Honey, Clawdia a Clawdeen na podzimním výletě

Dneska před obědem jsme zase jeli na výlet do toho samého lesa, jako minulý týden se Skelitou. Nejdřív jsem si opět nafotila monsterky u řeky, poté u lesa a v lese. Včera jsme měli jet na výlet na Tesák, ale bylo hnusně, takže jsme tam nejeli. Dneska už bylo hezčí počasí a tak jsme vyrazili sice ne na Tesák, ale do lesa ano. Vzala jsem si s sebou Honey (i s její kamerou), její ghúlmošku Clawdii a Clawdeen. Tentokrát to bylo ještě lepší a zábavnější než minule, taky proto, že když jsem měla s sebou tři příšerky, poskytlo mi to jistou rozmanitost. A viděli jsme mloky! První dva jsem objevila já (to bylo radosti :D, takové já: ,,mlok, mlok!") a brácha objevil další dva. Toho posledního jsem já už neviděla. No co, i tak jsem viděla tři mloky. :)) :D Z monsterek je na většině fotek Honey. Tady jsou fotky příšerek, přírody a mloka. ;) :D


Pár prvních fotek patří bažinní hvězdě Honey Swamp.


Potom přišla na scénu i Clawdia a později i její mladší sestra Clawdeen.











Honey u mini vodopádu








Ghúlmošky Clawdia a Honey ♥

Podzimně zbarvená příroda v lese

Mini vodopád


Mlok


3 komentáře:

  1. Nádherné fotky, prostě dokonalost! Hlavně ta Honey!!! Nádhera, promiň, že s eopakuji, ale došla mi slova. :) A mloci jsou taky super. :D

    OdpovědětVymazat
  2. nejlepší jsou asi s Honey u potůčku a u kaluže! jsou nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotečky :) .

    OdpovědětVymazat