neděle 30. listopadu 2014

Ever After High Spring Unsprung

Na internetu se objevily další fotky panenek EAH z nové edice Spring Unspung. Fotky jsou jak vybalených panenek, ta i v krabicích. V edici je Holly O´ Hair, Cerise Hood a Briar Beauty. Mě osobně se moc líbí třeba Holly a Briar je taky krásná. Cerise je též pěkná, ale nepřipadá mi jako Cerise. Jinak odpoledne jedu na oslavu narozek mojí nejlepší kámošky Káji K. Líbí se vám tyto panenky? Která nejvíc?

Holly, Cerise a Briar
tyeisenmandizzyillust:

This confirms Briar is now a Rebel!! Happy or Sad? 

Vlasy Holly a Cerise
 
 V krabicích

 

Zadní strany krabic

Cerise
 

 

Holly
 

 

 

Briar
 

 

5 komentářů:

  1. Nejsou špatné, nejvíce se mi líbí Cerise. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Panenky jsou docela pěkné, ale asi bych na první pohled nepoznala, jaké jsou to postavy. Nejvíce se mi líbí Cerise, protože je sladěna do krásných barev. :)

    OdpovědětVymazat
  3. mě se Cerise nelíbí, to není vůbec ona ...líbí se mi Holly, Briar taky

    OdpovědětVymazat
  4. Celkem hezké everky :) ale podle mě jsou i lepší... Briar se mi moc nelíbí (ten modrý melír mi k ní prostě nesedí), a Holly a Cerise jsou tak nastejno (celá edice mi připadá moc detailovitá.. až zmatená :) ) :).

    OdpovědětVymazat