sobota 8. listopadu 2014

Ever After High na mém blogu?

Ahoj, chtěla bych se vás zeptat na jednu věc. ...... Co si myslíte o tom, kdyby na mém blogu byly i Ever After High? Poslední dobou mě začínají čím dál tím víc zajímat. Dokonce bych si někdy určitě chtěla aspoň jednu, nebo dvě panenky pořídit. Má nejoblíbenější je Raven a po ní hned Cerise. Pak taky u mě docela vede třeba Briar. Ale to už jsem trochu odbočila. Na jednu stranu si říkám, že by bylo super mít blog jen o Monster High a zůstalo by to tak. Ale moje druhá polovina mě nutí úžasné pohádkové studenty Ever After High dát sem na blog. Zrovna včera jsem se dívala na film Thronecoming na YT (bohužel jen anglicky a části jsem přeskakovala), byl fakt pohádkově čarokrásný! Samozřejmě, že Monster High miluju ze všeho nejvíc, ale Ever After High se mi taky dostávají pod kůži a nemůžu to ignorovat. Můžou mě přece bavit MH i EAH, ne? Chtěli byste Ever After High na mém blogu?


 


2 komentáře:

  1. Mně by to vůbec nevadilo, já mám EAH také velmi ráda. Sice ne tak jako MH, ale ano, mám je ráda. :D U mě vede taktéž Raven, poté Briar a hned po ní Cerise a Maddie. :) Raven, Briar a Cerise - Basic mám doma a jsou úžasné ! ☻

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by to taky nevadilo :) taky se mi líbí a stejně jako ty se mi nejvíc líbí Raven a Cerise :3 ♥ :D .

    OdpovědětVymazat