sobota 22. listopadu 2014

Blog měl půl roku

Ahoj, zdravím vás u dnešního článku. Zrovna jsem shlédla v češtině film Ever After High s názvem Korunovace. Co dodat, je úžasný! Prostě jsem si studenty z pohádkové školy Ever After zamilovala! ♥ Ale tento článek pojednává o jiné věci a tím je, že můj blog o Monster High a nově i trošku Ever After High před pár dny oslavil půl roku. Opravdu to rychle uběhlo, ikdyž půl rok je zatím jen krátká doba. A ač vás není mnoho, chci vám poděkovat za podporu a komentáře, které mě vždy potěší. Děkuju, že aspoň občas navštívíte tento blog vášnivé fanynky potomků monster, Monster High. Díky tomuto blogu jsem vlastně začala i více fotit své monsterky. Ano, tohle byl důvod proč jsem si tento blog před šesti měsíci založila: v počítači se mi hromadilo dost fotek monsterek a nechtěla jsem aby zůstaly takto nevyužité. Tak jsem si založila blog, kam budu dávat mé fotky monsterek. :) Je toho samozřejmě tady na blogu víc. :) ;) Začínala jsem tady blogovat, když jsem měla 14 panenek Monster High. Od té doby mi jich dost přibylo a do konce roku si ještě rozbalím dalších osm přírůstků do sbírky příšerek. Dokonce mi přibyde moje první everka, kterou mi koupí k narozkám moje kámošky. V prosinci zřejmě dostanu celkem devět panenek, čímž samozřejmě myslím, že pokud bude aspoň trochu hezké počasí, bude opravdu hodně fotek. Ostatně já fotím pořád...;)
 

1 komentář:

  1. Gratuluji blogu!:-) můj blig má 1 a půl roku:D no,2.narozeniny bude mít v březnu.:-)

    OdpovědětVymazat