pátek 17. října 2014

Nový hráč hrobólu

Tak tu mám další nascreenované MH video. Jj, je to už třetí, první bylo ,,Casta Vote" (české video má název ,,Rozhodující hlasy") s Castou, pak ,,Šťastné monstrosvátky" se Sirenou a následuje Nový hráč hrobólu s Neighthanem Rotem. Anglicky se mi to video až tak moc nelíbilo, přišlo mi trošičku brutální. :D Ale česky se mi docela zalíbilo, je legrační. :DD Nascreenovala bych jiné a lepší video, kdyby v tomto nebyl Neighthan, další nová postava z Freaky Fusion. (P.S.: Obrázky jsem nedala do plné velikosti, protože pak jsou méně kvalitní.)  Líbí se vám tohle video? Které moje nascreenované obrázky se vám nejvíc líbí?

Popis:

Věčný náhradník Neighthan Rot se přidá do klučičího týmu, aby pomohl Monster High vyhrát důležitý zápas.

Nový hráč hrobólu






















2 komentáře:

  1. Hezké:-) Neighthan se mě tam moc nelíbí...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky ne, ve filmu Monstrózní splynutí byl roztomilý, ale tady má hrozné ,,pytle" pod očima.

      Vymazat