neděle 26. října 2014

Můj kostým na Halloween

Halloween je už skoro tady a my máme příští týden 31. 10. přesně o Halloweenu ve škole Halloweenský karneval. Teď je to jen už do 3. třídy (můj brácha tam jde, je třeťák), ale už od 7. třídy na tom karnevale můžeme ,,pomáhat". Já s kámoškama tam budeme u stanoviště s kuželkama, už se teda moc těším. :D V pátek jsem si vyzkoušela svůj kostým (kompletní, i s jizvami na obličeji). Nejdřív jsem moc neměla nápady, jen mě napadlo, že bych si nějak mohla pomalovat obličej (jsou to barvy na obličej) a jít třeba za smrtku. Našla jsem doma jeden černo-oranžový kostým a půlku obličeje jsem si pomalovala jizvami, nebo takovými prasklinami. A totéž jsem udělala i s jednou rukou. (Na karnevale k tomu budu mít ještě černý lak na nehty.) Takže můj převlek představuje nějakou nemrtvou zjizvenou čarodějku. K těm šatům to ještě něco chtělo a to opasek, tak mi mamka jeden našla. Tohle je můj výsledný kostým. (Jinak odpoledne jdu na oslavu, takže tady nebudu.)




4 komentáře:

  1. Dobrý :P xD :D já budu mít taky pomalovaný obličej, ale jen kolem očí a bude to představovat "černé žilky kolem očí" :P už se na Halloween moc těším :D .

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pekný kostým :)

    OdpovědětVymazat