pondělí 27. října 2014

Deníček z dneška – 27. 10. 2014

Ahoj, ghoulky! Dneska jsme jeli k babičce do Přerova. Nejprv jsme se stavili na poště vyzvednout Viperine (na narozky). Potom jsme se stavili v Hranicích a koupili jsme tam černou a červenou barvu na obličej (černou na Halloween, protože ta černá barva se mi zlomila a moc jí tam už není), lignocel a sépiovou kost pro naše šneky, vyzvedli jsme si knížku ,,Gumičková mánie", která konečně došla a nakonec jsme koupili mě a bráchovi mini pizzu. Ještě než jsme jeli k babičce jsme zajeli do vesnice na hřbitov a zapálili jsme tam svíčky na hrobečcích našich příbuzných. U babičky když jsme tam dojeli jsem se kochala nádhernou Viperine (nafotila jsem ji v krabici) a po obědě jsme šli do cukrárny. Potom jsme ještě šli do města bráchovi koupit takovou drobnost a já s mamkou jsme se podívaly do knihkupectví a co tam nevidím: Ghúlmošky 3 a 4! Jsou to nádherné knížky, moc bych je chtěla. Pak jsme se vrátily k babičce. A rozkreslila jsem u babičky Viperine, protože jsem dostala ,,Viperino-kreslící" náladu. :D Momentálně mám Viperine rozkreslenou, až ji dokreslím, asi ji dám na blog. Takže shrnutí: dnešek byl bezva den! :)

1 komentář:

  1. To musel být super den. :) Gratuluji k Viperine a těším se na její fotky a kresbu. ;)

    OdpovědětVymazat