pondělí 29. září 2014

Odpolední procházka se stínovou kráskou Twylou

Ahoj, v sobotu brzo odpoledne, po obědě jsem šla fotit moji bubácky krásnou Twylu. Jak jsem zmínila už v článkus fotkami Meowlody a Purrsephone, zahradní focení už mě moc nebaví a tak jsem šla i s Twylou na procházku. Cestou jsem ji fotila a taky na hřišti u průlezek a poslední dvě fotky jsou focené na kaštanu. :D Twyla je úžasná, ani byste nevěřily jak je fotogenická! Patří teď mezi mých 5 TOP monsterek z mojí sbírky. :D Doufám že se vám fotky budou aspoň trošinku líbit, podle mě nejsou nejhorší.




















3 komentáře:

  1. Twyla je moc pěkná panenka.Hodně blogerek tu ofinu u Twyli takovou zvedlou.Jinak fotky se ti moc povedli máš je se super kvalitou:)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Povedené fotečky :) Twyla je hezká monsterka.

    OdpovědětVymazat