úterý 2. září 2014

Můj názor na edici....13 Wishes

Ahoj ghoulky, tak jak jste přežily první a druhý den školy? Já celkem v pohodě. Jinak moc nevím, jaký článek bych napsala na blog a za školní rok budu asi méně aktivní. Rozhodla jsem se napsat svůj první článek, ve kterém bude názor na edici Monster High, tentokrát je to edice 13 Wishes.

Draculaura
 
 Hodnotím 3 z 5 bodů. Tato Draculaura mě moc nezaujala a není to moc její styl, ikdyž na druhou stranu krásné boty, šaty (ikdyž to není moc její styl) a třeba ,,korunka" se mi líbí. No nakonec není špatná.

Clawdeen Wolf
Hodnotím 4 z 5 bodů. tato Clawdeen mě od začátku celkem zaujala, ve filmu 13 přání byla úžasná a nádherná. Má sice nevýraznou rtěnku a světlejší vlasy než obvykle, ale stejně se mi líbí. Proto nedávám taky plný počet bodů. Jinak má krásné černo-zlaté šaty a odepínací fialovou sukni. Je prostě krásně sladěná a líbí se mi. :)

Frankie Stein
Hodnotím 4 z 5 bodů. Sice opět nemůžu dát plný počet bodů, protože zlatá barva se k Frankie vůbec nehodí, ale Frankie se mi líbí z Draculaury, Clawdeen a Frankie asi nejvíc. Je krásná, stylová.. Zaujala mě a moc se mi líbí, je to krásná panenka.

Abbey Bominable
Hodnotím 2 z 5 bodů. Tato panenka mě nezaujala a nikdy se mi moc nelíbila. No, ,,předělali" Abbey na blondýnu, ty kudrnaté vlasy také k Abbey vůbec nesedí a oblečení – to VŮBEC není její styl. Trochu černé (a zlaté) – budiž, ale nic se nesmí přehánět! Abbey je celá v černém, což nechápu. Ale ve filmu 13 přání jsem si na ni už celkem zvykla a ač to není VŮBEC její styl oblékání, je to aspoň dobře sladěné.

Howleen Wolf
Hodnotím 5 z 5 bodů. Tato Howleen mě od začátku velmi zaujala, je krásná, se skvělým stylem a dokonce i s mazlíčkem, který je v roztomilé růžové barvě. Růžové vlasy jsou též krásné a moc Kvílíně sluší. není jí prostě co vytknout, podle mě nejhezčí Howleen vůbec!

Lagoona Blue
 
Hodnotím 3 z 5 bodů. Zezačátku mě tato Lagoona vůbec neoslovila, naopak, nelíbila se mi. Není to moc její styl, je jednoduchá a hlavně moc modrá. Já vím, proměnila se ve sladkovodí monstrum, nj. Ale jinak na fotkách blogerky ○Lagoony○Blue○ se mi docela zalíbila a nakonec je docela hezká. A opět má k sobě mazlíčka, což je bezva. :)

Catty Noir
  
Hodnotím 5 z 5 bodů. Je prostě úžasná, nádherná, zpěvačka, má dlouhé vlasy a šaty, které jsou stejně jako ona nepřekonatelně nádherné. Od začátku se mi strašně líbila, asi ji budu mít na narozky v prosinci. :D :)) No, té se nedá vytknout prostě NIC!

Gigi Grant
 
Hodnotím 4 z 5 bodů. A nakonec dvě hlavní nové postavy z filmu 13 přání. No teď už k samotné Gigi. Ze začátku se mi vůbec nelíbila, ale postupem času se mi zalíbila, hlavně ve filmu 13 přání, kde byla krásná. Teď ji vlastním ve své sbírce a jsem za to moc ráda. Jen,...není to prostě moc ,,monstrum" (protože je to džinka :D).

Twyla
 
Hodnotím 5 z 5 bodů. Tato panenka se mi vůbec nelíbila, když jsem ji poprvé spatřila na obrázku. Ale stejně jako u Gigi, i k ní jsem si postupem času našla lásku a neskutečně se mi zalíbila, když mi 18. července tyto prázdniny přišla z internetového obchodu Legenio.cz. Je prostě krásná, roztomilá a kouzelná...

4 komentáře:

  1. Mne sa teda táto kolekcia vôbec nepáči , Howleen je celkom pekná , ale basic je krajšia .

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíce líbí Catty a pak Howleen. Catty mám ve své sbírce a musím říct, že je opravdu úžasná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se Lala také moc nelíbí proto ji jako jedinou (z 3) nemám. Frankie je nádherná a Clawdeen má výraznější barvu rtěnky i vlasů akorát na promo fotkách ji nemá hezkou :/ Jinak se mi z této edice líbí nejvíc asi Catty ,ale vlasy jí moc rozčesat nejdou. Howleen a Lagoona se mi skoro vůbec nelíbí. Gigi a Twyla jsou opravdu hrůžasné.

    OdpovědětVymazat