pondělí 15. září 2014

Moje kresba Toralei Ghoul Sports

Předminulý týden jsem ji kreslila, a to do ,,Spectřina časáku", což je název časopisu MH, který dělám s mýma dvěma kámoškama. A přidala jsem k Toralei popis, který jsem si tak trochu sepsala sama. Ale ty ,,údaje" jsou fakt pravda, například, že Toralei má (jako panenka, samozřejmě) koš (tj. do kterého se hází míč), míč a drink. Kresba má samozřejmě ,,mouchy", ale celkem se mi líbí. Ale nevím jak vám, možná máte opačný názor. Upřímné názory mi můžete napsat do komentářů, třeba co na kresbě se vám nelíbí (nebo líbí), co bych měla vylepšit, nepovedlo se mi,... a taky budu ráda za názor na celkovou kresbu. (Nevšímejte si prosím té jakoby přeškrtnuté, nebo přečmrknuté čáry přes nápis s názvem Toraleiiny edice, omylem se mi to stalo...no, zkusila jsem to vygumovat....no neřešte.)








1 komentář: