neděle 21. září 2014

Moje ,,budoucí" 23. monsterka

Tak vás zdravím už dneska potřetí. Chci vám oznámit, že včera večer jel táta s bráchou ještě do Dráčiku původně koupit velkou sadu oblečků pro Operettu, ještě k narozkám. Byla v padesáti-procentní akci, stála jen 200 Kč. Jenže mi táta volal, že tam není a mají tam velkou sadu oblečků pro Ghoulii (kterou nemám) a pro Frankie, které by se asi ty oblečky k afro účesu nehodily (jelikož mám Frankie Ghouls Rule). Potom mi táta řekl ještě do telefonu (P.S.: já byla doma a táta, který mi volal s bráchou v Dráčiku) že tam mají nějakou monsterku (to vám prozradím později) jen za 320 Kč. Byla z mé oblíbené edice, dle mého názoru je to nejlepší edice vůbec spolu s Basic, School´s Out a Dawn of the Dance a ano, je to edice Scaris City of Frights. Tak jsem mu řekla ať ji koupí a on mi doma řekl, že si na ni mám stovku přispět, protože byla o stovku dražší než oblečky (které teda táta nekoupil). Protože jsme měli kartičku do Dráčiku, byla tam sleva.. A dostanu ji měsíc před narozeninami, tudíž asi 6. listopadu. A ta monsterka jeeee......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Je toooo.....
-
-
-
-
-
-
Má červený ,,kufřík"...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 Je tooo....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
To se dozvíš v celém článku! xD



Je to Ghoulia Yelps Scaris.
Ikdyž je to Ghoulie, v tomto oblečku jí to fakt sekne. Líbí se, mám z ní radost. Zatím je pořád nevybalená v krabici, pokud jste četli mé kecy, víte proč. ;) :) OMG, konečně mám Ghoulii! Tři roky potom, co přišla spolu s dalšíma MH na trh! xD A při mém počtu MH....jsem ji mohla mít už dávno, ale nechtěla jsem. Podle mě je tohle spolu s Basic asi nejhezčí Ghoulie. A krabici má trochu ,,otrhanou", protože jsem se snažila odlepit cenovku, ale místo toho jsem spíš potrhala krabici. xD A teď fotečky mé zombačky. :)



Další fotky se zombačkou Ghoulií a ghúlkama budou brzy. :)

1 komentář: