neděle 28. září 2014

Mám MH časopis 10/2014

Opět mám časopis MH, říjnové číslo. Je skvělé a MH pouzdro, které k časopisu bylo, mě donutilo si ho pořídit. :D Přispěla jsem si na něj 20 korun. V časopise je nádherný plakát s Frankie, Draculaurou, Clawdeen, Cleo, Ghoulií a Lagoonou Basic, 3 stránky kvízů a hádanek, Lagooniny oblíbené doplňky, deníček Invisi Billyho, Monstr-test: Jak příšerně jsi zvědavá? a další.

Photos by me, kopírovat se zdrojem, nebo ikonkou blogu ;)



Monstr-test: Jsi příšerně zvědavá?

Lagooniny oblíbené doplňky

Nádherný plakát

2 komentáře:

  1. Aj ja by som si už mohla konečne nejaký časopis MH kúpiť ! :D Inak , gratulujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si koupila tento časopis kvůli dárku to pouzdro je super když jsou tam postavy:)Jinak si časopis kupuji ¨pravidelně

    OdpovědětVymazat