neděle 14. září 2014

Jsem zpátky

Ahojky, už jsem se vrátila ze Slovenska, byla jsem tam od pátečního večera do dnešního hodně pozdního odpoledne. Byli jsme tam za rodinou ze Slovenska, za strýcem, tetou atd. No, máme rodinu, tj. ještě dvě tety a strýce ve dvou dalších vesnicích na Slovensku, tak jsme tam v pátek jeli. Jinak strýc Villo chová berany (to jsou zlatíčka :)), králíky, slepice, dvě roztomilá vietnamská prasátka a pejska. Tak na ty všechny jsem se šli dneska podívat, hladili jsme si berany. Ale byla straašně promočená zem, protože poslední dny pršelo a bylo škaredě. Jinak v sobotu jsem na Slovensku nakreslila Skelitu (podle mojí panenky, kterou jsem si tam spolu s Jane brala, ikdyž jsem tam ani jednu nenafotila, jen se Skelitou jsem udělalala jednu fotku xD). Pak odpoledne s sobotu, u strýce a tety v Považskej Bystrici jsem nakreslila podle knížky Ghúlmošky se chtějí bavit, kterou mám půjčenou od kámošky slečnu Křidélkovou a dneska Venus, Rochelle a Robeccu s panenkou zkázy, též podle té MH knihy. Jinak asi konec mých keců, nebo tento článek bude moc dlouhý. xD A teď ještě fotka Skelity. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat