čtvrtek 14. srpna 2014

Vlkodlaci Wolfovi u superúplňku

V neděli 10. 8. byl největší úplněk v roce, protože měsíc byl nejblíž Zemi.....A to znamená...že jsem neotálela ani vteřinku a vzala své vlkodlaky Wolfovy ven (bylo to v 21 hod.) a vyfotila je u největšího úplňku v roce! Clawdiu, Clawda, Howleen (Kvílínu) i Clawdeen. Bohužel měsíc na fotkách nejde moc vidět, vypadá tam jen jako malá žluto-bílá zářící tečka.







7 komentářů:

  1. Nádherné fotky, já ten "mega" úplněk viděla také, ale nijak mega mi nepřišel, naopak, byl ještě menší, než normální úplněk, proto jsem ho nefotila. :D
    Jinak na mém blogu ( cleodenile-monsterhigh.blog.cz ) jsi byla 2x nominována. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju. Jednu nominaci od tebe už jsem vyplňovala, tak jdu na tu další. Jinak komentovala bych na tvém blogu, ale nejde mi to. :(

      Vymazat
    2. A nechceš být Affs? Toralei mi už napsala jak se nastavují, takže je už mám dole na blogu. Zatím mám v Affs jen Toralei.

      Vymazat
    3. Jinak tady máš vzkaz ke Tvému nejnovějšímu článku. Napsala bych ho do komentů, kdyby mi šlo komentovat. Tys zablokovala anonymní komenty? :)

      Moc děkuju za další nominaci!! Skvělé odpovědi i otázky pro nominované. Ve skoro všem se shodujeme!! :D

      Vymazat
    4. Jasně, ráda budu Affs. :) Zapíšu si Tě. :)

      Jinak anonymní komentáře jsem nezablokovala. :O Torinka_de_Nile mi komentuje normálně jako anonym. ;)

      Vymazat
    5. Aha, tak nevím proč mi to nejde a jinak děkuju, taky si tě zapíšu. ;))

      Vymazat
  2. Hezké fotky :) popravdě já jsem ani nevěděla, že je nějaký "mega úplněk" :D xD

    OdpovědětVymazat